Top

Advertentie

0
0,00 EUR

Klantenservice webshop

Bestellen

Het bestelproces bij Startende Golfers is efficient en snel en u bent in een paar stappen klaar. We zullen het proces stap voor stap uitleggen.

Een product kiezen

U heeft een golfproduct gevonden? Klik op In Winkelwagen om het product te bestellen. Standaard wordt er 1 product in de winkelwagen gelegd, u kunt dit wijzigen door het invoerveld aan te passen naar het gewenste aantal en daarna op In Winkelwagen te klikken.

Winkelwagen

U kunt altijd zien wat er in uw winkelwagen ligt door op het icoontje van de winkelwagen rechts bovenaan de pagina te klikken.

In de winkelwagen ziet u welke producten u heeft geselecteerd en wat de prijs hiervan is. Op deze pagina kunt u het aantal producten dat u wilt bestellen wijzigen (klik daarna op het updaten symbool), u kunt een product verwijderen uit de winkelwagen en u kunt onderaan de pagina een kortingscode invoeren.

Inloggen, registreren of zonder account bestellen

Nadat u in de winkelwagen op de knop Veilig Bestellen heeft geklikt, komt u op de pagina met drie mogelijkheden.

  • Bestellen zonder account: u kunt een bestelling plaatsen zonder gebruik te maken van een account. Dit betekent wel dat u geen bestelinformatie kunt inzien na het voltooien van uw bestelling.
  • Bestaande klant: als u al een account bij ons heeft, kunt u inloggen en worden uw gegevens automatisch ingevuld.
  • Nieuwe klant: indien u een nieuwe klant van ons bent, kunt u tijdens het bestelproces een account aanmaken. Hierdoor heeft u altijd inzicht in uw bestellingen.

Als u heeft gekozen om een nieuw account aan te maken, dan komt u eerst op de pagina waar u uw persoonlijke gegevens in kunt vullen.

Adresgegevens, verzendwijze en betaalwijze

Nadat u zichzelf heeft ingelogd, een nieuw account heeft aangemaakt of heeft gekozen om zonder account een bestelling te plaatsen, komt u bij de kassa terecht. Op deze pagina wordt de bestelling afgerond door de laatste keuzes te maken.

Eerst vult u uw adresgegevens in en kiest u of uw bezorgadres, indien u kiest voor bezorging aan huis, hetzelfde is als het factuuradres of dat u de bezorging op een ander adres wil laten uitvoeren.

Kies bij de betaalwijze op welke manier u wilt betalen.

  • Online betaling: u kunt betalen met iDeal, Bankcontact, PayPal, Belfius Direct Net en KCB/CBC.
  • Bankoverschrijving: u kunt uw betaling ook met een bankoverschrijving uitvoeren. De verwerking van uw bestelling duurt dan wel langer, omdat we de bestelling pas uitvoeren zodra we het bedrag op onze rekening hebben ontvangen.

Kies bij de verzendwijze op welke manier u de bestelling wilt ontvangen.

  • Afhalen Amstelveen/Eindhoven: u kunt uw bestelling afhalen in de golfshops Amstelveen en Eindhoven. U ontvangt een bericht wanneer de bestelling klaarligt.
  • Standaard verzending: de verzending gaat via DHL of DPD en is voor adressen in Nederland.
  • Buitenland: de verzending gaat via DHL of DPD en is voor adressen in België, Duitsland en Luxemburg.

Afronden van de bestelling

Onderaan de pagina heeft u de mogelijkheid een opmerking te plaatsen met verzoeken en/of vragen. Accepteer hierna de voorwaarden en zodra u op bestelling voltooien klikt, wordt u naar de betaalomgeving geleid of u komt meteen bij de bevestiging van uw bestelling, alleen als u heeft gekozen voor bankoverschrijving of betalen bij afhalen.

op woensdag 30 december 2015
Vraag beantwoord?

U kunt ook zonder account bestellingen plaatsen in de webwinkel van Startende Golfers. Door een account aan te maken geniet u wel van een aantal voordelen en een account is helemaal gratis.

Voordelen van een Startende Golfers account:

  • Uw gegevens worden automatisch ingevuld bij een bestelling
  • Altijd een overzicht van uw bestellingen en facturen
  • Pas uw contact- en verzendgegevens zelf aan
  • Wordt op de hoogte gehouden van aanbiedingen en acties
  • Krijg meteen toegang tot alle andere functies op de website van Startende Golfers zoals meespelen voor prijzen bij het oefenen van het golfregelexamen

Hoe maak ik een account aan?

  1. Klik op de knop Registreren rechts bovenaan de pagina
  2. Vul uw naam, gebruikersnaam, wachtwoord en e-mailadres in
  3. Klik onderaan het formulier op Registreren en uw account is aangemaakt!
op woensdag 30 december 2015
Vraag beantwoord?

Vervelend, u heeft een bestelling geplaatst die niet helemaal correct is. Geen probleem! Zolang de bestelling nog niet is verstuurd, kunt u uw bestelling wijzigen of annuleren door contact met ons op te nemen via bijvoorbeeld het e-mailadres info@startendegolfers.nl.

Is het pakketje al onderweg? Dan kunt u uw bestelling actief weigeren bij de postbode en dan zal het pakket teruggestuurd worden naar ons. Zodra wij uw pakket hebben ontvangen, zullen we samen met u naar een oplossing zoeken. Als u het pakket al heeft ontvangen dan kunt u de bestelling retour sturen aan ons. De kosten voor een retourzending komen voor uw eigen rekening.

op woensdag 30 december 2015
Vraag beantwoord?

Betaling

U kunt van de volgende betaalmethodes gebruikmaken:

  • iDeal,
  • Bankcontact,
  • PayPal,
  • Belfius Direct Net
  • KCB/CBC

Alle bovenstaande betaalmethodes zijn gratis te gebruiken.

op vrijdag 27 januari 2017
Vraag beantwoord?

Verzending & bezorging

De verzending van bestellingen zijn vanaf € 50,- geheel voor onze rekening. Voor bestellingen onder dit bedrag, zijn de verzendkosten als volgt:

  • Verzending Economy à € 3,95, verzending van boeken binnen Nederland zonder trackingcode en verzekering.
  • Verzending Plus à € 6,95, verzending van alle producten waarbij een trackingcode beschikbaar is.
  • Verzending Buitenland à € 7,95, voor verzending naar België, Duitsland en Luxemburg.
op woensdag 30 december 2015
Vraag beantwoord?

Retourneren en ruilen

U kunt een product binnen 14 dagen na ontvangst altijd retourneren zonder opgaaf van redenen. Wij zullen uw bestelling na ontvangst controleren of het product in de originele staat is, met de originele verpakking en compleet. Is dit het geval? Dan zullen we het totaalbedrag aan u terugstorten via uw gebruikte betaalmiddel. Wij betalen binnen 30 dagen het volledige bedrag terug, maar u kunt erop rekenen dat we dit altijd binnen 5 werkdagen proberen te verwerken. U kunt aan de status van uw bestelling zien of de terugbetaling verwerkt is.

op vrijdag 27 januari 2017
Vraag beantwoord?

Vervelend dat u een product heeft ontvangen dat beschadigd, kapot of verkeerd is. We willen dit graag goed oplossen. In het geval dat u een beschadigd, kapot of verkeerd product heeft ontvangen, dan kunt u dit per e-mail aan ons doorgeven. Wij nemen dan spoedig contact met u op om het probleem op te lossen.

op vrijdag 27 januari 2017
Vraag beantwoord?

U wilt een product ruilen? In dat geval kunt u het beste een e-mail naar ons sturen zodat we een oplossing kunnen bedenken. De kosten om het oorspronkelijke product retour te sturen, komen wel voor uw eigen rekening.

op vrijdag 27 januari 2017
Vraag beantwoord?

U kunt retourneringen naar het onderstaande adres versturen

Golfstore.nl
T.a.v. SG retouren
Aalsterweg 100
5615 CJ Eindhoven

op vrijdag 27 januari 2017
Vraag beantwoord?
Advertentie